Thursday, May 14, 2009

Kek cintan cintun ke kek romantik ????...apa2 je la...

HAPPY BIRTHDAY MY LUV.....



Order dari isteri utk suami tersayang.....nak bg surprise kat suami....
Pagi tadi balik dari hantar anak sekolah...iyta terus hantar kek ni ke rumah customer...semlm dia tepon suh hantar pepagi..sebab suami dia ajak balik kg hari ni.....nnt takut tak dpt nak bg surprise plak.....
Customer ni minta Iyta buatkan kek ala2 romantik gitu...."??????????????"
Perrrrhhh....camner tu?????Dah ler tak pro...nak kena wat kek bertema camtu...pening gak kepala ni pk.....
Waduh...waduh...Muna...Muna....susah ati betui la k.iyta bila disuruh wat kek sebegitu rupa....
ish...ish...ish...
Ini je yg dpt k.iyta buatkan tuk muna....harap muna suka dan berpuas hati ye....

*Bila Iyta tenung lama2 kek ni...dah rupa mcm cendawan tumbuh atas kek plak....kih...kih...kih...
Apapun..thanx ye muna sebab sudi order kek ngan k.iyta.....

Utk Muna n Suami : Semuga bahagia dan mesra selalu.....

SMS dari Muna : tq sebab buatkan kek yg sgt cantik lg sedap...pasni leh order lg...

Alhamdulillah...lega rasanye bila Muna bgtau camtu......

1 comment:

unamarzuki said...

hehehe....kek romantikku.....